Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Podcast „Splanszowany” odc. 3

splanszowany logo2Tym razem odcinek „samochodowy”. Szumy postarałem się usunąć, więc mam nadzieję, że nikt nie odczuje dyskomfortu słuchając mojej audycji nagranej zza kierownicy.

Jak zwykle porcja newsów i krótko przeanalizowałem klimatyczność dwóch ciekawych gier „Imperial Assault” i „Dead of Winter”. Padło też parę słów o targach zabawek w Norymberdze, a na koniec ciekawostki o Le Havre.

Zapraszam do przesłuchania.

Do ściągnięcia

Do osłuchania także na iTunes albo przez subskrypcję kanału RSS.

rss

Jacek „palladinus” SzmaniaJaco

2 comments on “Podcast „Splanszowany” odc. 3

  1. Filip Rastula
    12 lutego 2015

    głos jakby bardziej „mechaniczny” – więc nie wiem, czy miejsce pomogło…:)
    ale nie to najważniejsze… słucham

    • palladinus
      12 lutego 2015

      Nowe miejsce pomogło mi znaleźć czas na nagranie, a poza tym musiałem mocno wyedytować ścieżkę audio, więc barwa głosu mogła się odkształcić.

Dodaj komentarz