Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – Artur „Nataniel” Jedliński

2016-02-20_094624

Kontynuując nasz cykl „Ja, geek” nie mogliśmy pominąć Nataniela. Możecie natknąć się na jego posty na forum g-p, którego jest założycielem. A robiąc zakupy w Rebel.pl, docenić stworzony przez niego bardzo przyjazny interface tego największego i najstarszego sklepu z grami w Polsce. Bo Nataniel jest aktywny w naszym hobby odkąd pamięta 🙂

Imię i nazwisko: Artur Jedliński

Wiek: 37

Mieszkam w: Gdańsk

Pracuję jako: programista w REBEL.pl

Nick na BGG: nataniel

Nick na forum g-p: Nataniel

Gram w gry od: dziecka2016-06-13_184413

Gram kolorem: tylko czerwony!

Głównie gram z: nowo poznanymi osobami na konwentach

Ulubiona gra: Cywilizacja: Poprzez Wieki

Ulubiony autor: Vlaada Chvatil

Ulubiony gatunek: ekonomiczne

Ulubiona mechanika: różnorodne wykorzystanie karty (a’la Race for the Galaxy)

Nie grywam w: gry 2-osobowe (chyba, że Patchwork)

Mam … gier: 30? nie liczyłem

Zagrałem w …. gier: miliard? nie liczyłem

Na BGG zapisuję każdą partię, bo: nie zapisuję 🙂

Sprzedaje gry, które: nie sprzedaję

Kupuje gry w ciemno, bo: tematyka i ilustracje do mnie przemawiają

Nie lubię, gdy podczas gry: komuś nie zależy na wygranej

Najgorsza gra, w którą grałem to: za długo by wymieniać

Spotkasz mnie na konwentach w: Trójmieście, Warszawie, Poznaniu

Moje inne hobby to: programowanie

Dodam od siebie, że: im dłużej jestem graczem tym bardziej w grach kręci mnie nie tylko mechanika (ta po prostu *musi* być doskonała), ale też klimat, emocje, opowiadana historia.

Dodaj komentarz

Information

This entry was posted on 13 czerwca 2016 by in Ja, geek and tagged , , , , .