Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – Mikołaj „Demnogonis” Zajczyk

2016-02-20_094624Dzisiejszy geek, to z pewnością weteran. Ja poznałem go gdzieś koło roku 2008 na spotkaniach Gramajdy. Mikołaj to barwna, głośna i „duża” postać, nie tylko w poznańskim środowisku. A trzeba dodać, że Mikołaj nie jest sam – jego wesołą rodzinkę pełną geeków poznawać będziemy w kolejnych wywiadach.

Imię i nazwisko: Mikołaj Zajczyk
Wiek: 34
Mieszkam w: Poznaniu
Pracuję jako: Inżynier, projektuję maszyny
Nick na BGG: Demnogonis
Nick na forum g-p: Demnogonis
Gram w gry od: 1987 jeśli dobrze pamiętam
Gram kolorem: Najchętniej pomarańczowy (ew. żółty)
Głównie gram z: Żoną, znajomymi
Ulubiona gra: Twilight Imperium2016-02-20_094121
Ulubiony autor: Vlaada Chvátil
Ulubiony gatunek: Ameritrash, fabuła musi być ;p
Ulubiona mechanika: Najbardziej w grach lubię dyplomację. Bardzo lubię pertraktować, przekupywać, zastraszać czy błagać w grach i lubię jak gra pozwala na takie machinacje.
Nie grywam w: Pici Polo na małe bramki a tak to lubię grać we wszystko ;p
Mam … gier: Wpisanych w BBG 212 część mam pewnie nie wpisaną ale część pożyczoną i pewnie nie wróci więc ok. 200
Zagrałem w …. gier: Niech policzę: raz, dwa, dużo, mnóstwo..
Na BGG zapisuję każdą partię, bo: nie zapisuję żadnej, strata czasu
Sprzedaje gry, które: nie sprzedaję gier
Kupuje gry w ciemno, bo: nie kupuję gier w ciemno, jestem Poznaniakiem
Nie lubię, gdy podczas gry: Nie lubię gdy podczas tłumaczenia zasad ktoś mi przerywa.
Najgorsza gra, w którą grałem to: nie pamiętam słabych gier 😄 staram się unikać.
Spotkasz mnie na konwentach w: Poznaniu, Gdańsku jak dzieci podrosną za kilka lat to Wrocław i Brzeg 😄
Moje inne hobby to: muzyka i sex
Dodam od siebie, że: Jestem już stary, dojrzałem do tego żeby nie cenić gry lecz ludzi którzy ze mną grają. (wow ale głębokie)

Skomentuj

Information

This entry was posted on 20 Luty 2016 by in Ja, geek and tagged , , , .
