Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – Andrzej „Aftar” Aftarczuk

logo_duze (2)Imię i nazwisko: Andrzej Aftarczuk
Wiek: 24
Mieszkam w: Poznań
Pracuję jako: kierownik, przedstawiciel, właściciel małej działalności
Nick na BGG: Aftar2
Nick na forum g-p: Aftar2
Gram w gry od: 6 lat
Gram kolorem: pomarańczowym
Głównie gram z: ludźmi, czasem z nerdami
Ulubiona gra: Earth Reborn/ Chaos in the Old World
AftarUlubiony autor: Vlaada Chvatil
Ulubiony gatunek: area control 4xE
Ulubiona mechanika: ciężka sprawa, może COIN
Nie grywam w: gry foreven alone (jednoosobowe)
Mam 104 gier według BGG (około +/- 5)
Zagrałem w za mało gier 😦
Na BGG zapisuję każdą partię, bo: akurat nie zapisuję, ale lubię mieć bloczek wypełniony wynikami do wglądu 🙂
Sprzedaje gry, które: nie umiem sprzedawać swoich gier, walczę ze sobą, co jakiś czas coś sprzedam z kolekcji, ale z zasady nie umiem sprzedać, bo jest moja…. tylko mojaaa….mójjjjjjj SKAAAAARBBBBB!!!!
Kupuje gry w ciemno, bo: wychodzą i chcę poznać coś nowego, szukać tego jednego elementu, który coś wnosi do świata planszówek
Nie lubię, gdy podczas gry: okaże się, że zwałowałem przez gapiostwo albo jak wyleję ja, bądź ktoś inny, piwo na grę
Najgorsza gra, w którą grałem to: Zombi! (g3), albo Labirynt: sands of coś tam (znajdź klucz, opóźnij innych, ucieknij – bardziej losowe niż Talizman)
Spotkasz mnie na konwentach w: Poznaniu (Pyrkon, Hobby), 3City, masterach warhammera 40k, Essen
Moje inne hobby to: figurki, książki, piłka nożna, spotykanie ze znajomymi
Dodam od siebie, że: cieszę się, że arena gier planszowych cały czas się rozwija. Teraz już praktycznie z każdym da się w coś zagrać. Cały czas czekam na strategię idealną, która nigdy nie wyjdzie 🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 15 września 2014 by in Ja, geek and tagged , .
