Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – Krzysztof „Mały brzydki pędrak” Dytczak

logo_male (2)Krzysztof od bardzo dawno jest członkiem społeczności graczy, a jakiś czas temu postanowił wypróbować sił jako projektant. Z pewnością kilka projektów czeka na odpowiedni czas na wydanie, ale obecnie trwają ostatnie prace nad jego najnowszym tytułem Race to Berlin (Wyścig do Berlina).

Imię i nazwisko: Krzysztof Dytczak
Wiek: 34
Mieszkam w: Warszawie
Pracuję jako: kurator
Nick na BGG: mb_pedrak
Nick na forum g-p: Mały brzydki pędrak
Gram w gry od: pierwsze były szachy i warcaby – 1983 r., a od 1992 r. gram regularnie, głównie w gry wojenne/historyczne, zawsze w każdy piątek
Gram kolorem: każdym, jaki mi przypadnie
Głównie gram z: moja starą gwardią klubową, czyli ludźmi, których znam ponad 10 lat
Ulubiona gra:
Successors (third edition)
DSC00430Ulubiony autor:
Martin Wallace
Ulubiony gatunek: gry wojenne/historyczne
Ulubiona mechanika: area movement, territory control
Nie grywam w: Ameritrash
Mam … gier: Bardzo mało, bo zaledwie 8 perełek. Resztę sprzedałem. Nie jestem kolekcjonerem. Zostawiam dla siebie tylko ulubione i sprawdzone gry.
Zagrałem w …. gier: kilkaset gier
Na BGG zapisuję każdą partię, bo:
nie zapisuję z lenistwa, BGG wykorzystuję jako przeglądarkę
Sprzedaje gry, które: już nie mam co sprzedawać, ostatnio sprzedaną przeze mnie grą była Fortuna z 1985 r.
Kupuje gry w ciemno, bo: Kupuję gry tylko wtedy, gdy uznam, że są hiciorami, czyli po przynajmniej kilku rozgrywkach.
Nie lubię, gdy podczas gry: znajdzie się gracz „wolnomyśliciel – zamulacz” lub gracz „na gumkę”, czyli taki, który co chwile koryguje swoje akcje
Spotkasz mnie na konwentach w: do 2009 r. na większość większych konwentów w Polsce – Gratislavia, Pionek, Gramy, Polcon, Krakon, Constar, Pola Chwały, Grenadier, Manewry Strategów – Lublin, Przemyśl, Muszyna. Przez okres ostatnich dwóch lat zaliczyłem przerwę wyjazdową i pojawiałem się tylko na części warszawskich imprez.
Moje inne hobby to:
historia wojskowości, konflikty społeczne, turystyka rowerowa
Dodam od siebie, że:
dzięki planszówkom poznałem masę wspaniałych osób z całej Polski, z częścią których do dziś mam kontakt.

2 comments on “Ja, geek – Krzysztof „Mały brzydki pędrak” Dytczak

  1. Michał Gościniak
    27 Sierpień 2014

    No, nie mogę się powstrzymac od pytania, które już od dawna mnie nurtuje: skąd taka ksywka? 🙂

  2. Krzysiek Dytczak
    13 Październik 2014

    Ksywka wynikła z żartu. W 2004 r. istniało forum gry „Ścieżki Chwały”. Wtedy chciałem trochę sobie pożartować z kolegami i wpisałem nick, który wydał mi się najbardziej absurdalny.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 21 Sierpień 2014 by in Ja, geek.
