Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – Mateusz „mefiug” Górski

logo_duze (2)

Mateusza „mefiug” spotkacie z pewnością przy okazji kolejnych akcji MatHandlowych i jak będziecie mieć szczęście to może nawet się z nim wymienicie jakimiś grami. Tych, którzy chcą się nieco więcej dowiedzieć o nim, zapraszamy do kolejnego wywiadu z serii Ja, geek.

Imię i nazwisko: Mateusz Górski
Wiek: 32
Mieszkam w: Warszawa
Pracuję jako: Inżynier sprzedaży komponentów i systemów sprężarek przemysłowych
Nick na BGG: mefiugmefiug
Nick na forum g-p: mefiug
Gram w gry od: zawsze, ale 13 lat temu odkryłem społeczność graczy
Gram kolorem: zielony
Głównie gram z: znajomi, czasem spotkania planszówkowe
Ulubiona gra: raczej nie mam
Ulubiony autor: FF
Ulubiony gatunek: ekonomiczne
Ulubiona mechanika: worker placement, deck building
Nie grywam w: RPG, bitewniaki
Mam … gier: około 80
Zagrałem w …. gier: około 200
Na BGG zapisuję każdą partię, bo: nie zapisuję
Sprzedaje gry, które: nie podeszły mi lub są podobne do tych, które mam i chcę zrobić miejsce na półce
Kupuje gry w ciemno, bo: lubię :]
Nie lubię, gdy podczas gry: trzeba czekać, aż ktoś 10 min analizuje wszystkie możliwe ruchy
Najgorsza gra, w którą grałem to: chyba Pola naftowe
Spotkasz mnie na konwentach w: Warszawie
Moje inne hobby to: crossfit
Dodam od siebie, że: lubię ciągle uczyć się nowych gier

Skomentuj

Information

This entry was posted on 27 lipca 2014 by in Ja, geek and tagged , .
