Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – Paweł „pioro” Napiórkowski

logo_male (2)

pior

Pawła znam ponad 6 lat, i muszę powiedzieć, że z dumą obserwuję go jako mojego „wychowanka” w hobby planszówkowym. Wy możecie go znać z forum g-p oraz Mathandlu, w którym uczestniczy od wielu edycji. I jak nie trudno się domyśleć, dzisiaj wywiad zawitał do Poznania.

 

Imię i Nazwisko: Paweł Napiórkowski
Wiek: 38
Mieszkam w: Poznań
Pracuję jako: bankowiec
Nick na BGG: Pioro
Nick na forum g-p: pioro
Gram w gry od: dziecka , ale w „poważne” od 2008 roku kiedy to w pracy posadzono mnie w jednym pokoju z woj_settlersem, a ten umiejętnie zakaził mnie tematem , szkoda że tak późno  ehhh gdybym poznał jakiegoś „nosiciela” na studiach…
Gram kolorem: jak mam wybór to czarnym, ale bez wewnętrznego musu
Głównie gram z: sąsiadami i rodziną
Ulubiona gra: preferencje zmieniają się na bieżąco, ostatnio Spartacus i Netrunner,
Ulubiony autor: Stefan Feld rules!!!
Ulubiony gatunek: zagram w każdą grę, ale raczej wolę te „ciężkie”
Ulubiona mechanika: jak wyżej
Nie grywam w: gry logiczne i w Grę o Tron, chociaż w tę drugą bardzo bym chciał 
Mam … gier: 60 gier, staram sie nie zwiekszać stanu, ale niestety w ogóle mi się nie udaje
Zagrałem w …. gier: 150, ale się tego nazbierało 
Na BGG zapisuję każdą partię bo: nigdy niewiadomo kiedy ktoś zapyta w ile gier zagrałeś 
Sprzedaje gry które: nie podeszły mi, albo współgraczom
Kupuje gry w ciemno bo: jestem podatny na hype i lubię kolekcjonować
Nie lubię gdy podczas gry: bezsensownie, z obiektywnego punktu widzenia, tworzą się „rodzinne sojusze”, a także genralnie gdy ktoś nie szanuje współgraczy
Najgorsza gra w którą grałem to: Wiochmen, totalna pomyłka
Spotkasz mnie na konwentach w: Poznaniu – bywam na Pyrkonie choć raczej zwiedzam niż gram. Za to na Działkonie intensywne granie, planszówki na świeżym powietrzu – rewelacja 
Moje inne hobby to: W tej chwili moje główne hobby to dzieci, potem planszówy a dalej sport (piłka nożna,kosz,siatka), książki fantasy i s-f. Na szczęście już powoli łączę dwa główne zainteresowania 
Dodam od siebie, że: ciekawegry to mój ulubiony blog planszówkowy 

Skomentuj

Information

This entry was posted on 22 czerwca 2014 by in Ja, geek and tagged .
