Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – Alek „AL” P.

logo_male (2)

Aleksandra poznałem kiedyś w Gliwicach na Pionku, i choć on pewnie tego nie pamięta, tłumaczył nam grę Imię Róży. Jego pirackie zdjęcie na forum g-p znają z pewnością wszyscy. Zobaczcie co powiedział nam o sobie.

 

 

al

Imię i nazwisko: Aleksander P.
Wiek: 43
Mieszkam w: Gorzyce
Pracuję jako: sektor prywatny
Nick na BGG: Aleks
Nick na forum g-p: AL
Gram w gry od: 2006
Gram kolorem: obojętne
Głównie gram z: Folkiem, Veridianą, Firenskim, Grymirem
Ulubiona gra: Filary Ziemii, Świat bez końca, Goa, Egizia, Asara, Diamonds Club, Cuba.
Ulubiony autor: duet Rieneck / Stadler
Ulubiony gatunek: każdy, jeśli gra jest dobra
Ulubiona mechanika: worker placement
Nie grywam w: gry logiczne
Mam … gier: oooj, multum 🙂
Zagrałem w …. gier: oooj, w jeszcze więcej niż posiadam
Na BGG zapisuję każdą partię, bo: nie zapisuję
Sprzedaje gry, które: kurzą się na półce
Kupuje gry w ciemno, bo: nie kupuję w ciemno
Nie lubię, gdy podczas gry: ktoś przelicza wszystkie możliwe opcje i warianty lub stara się zapamiętać zagrane karty, żetony itp.
Najgorsza gra, w którą grałem to: nie pamiętam
Spotkasz mnie na konwentach w: Gilwicach – Pionek
Moje inne hobby to: komiksy i kolekcjonowanie i malowanie figurek do bitewniaków komiksy

I tyle 🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 7 czerwca 2014 by in Ja, geek and tagged .
