Ciekawe Gry

gry planszowe i nie tylko

Ja, geek – profile znanych planszówkowiczów


logo_male (2)Jeśli śledzicie różne blogi planszówkowe, nie raz czytaliście wywiady z autorami gier, wydawcami czy grafikami. My postanowiliśmy trochę zmienić podejście i zaproponujemy Wam wywiady ze znanymi graczami z polskiego świata planszówkowego.

Ludźmi, których często znacie tylko z nicka, z którymi wymieniacie się grami przez forum czy też, których spotykacie podczas konwentów –  geeków, kolekcjonerów i forumowiczów. Zadamy im serię identycznych pytań w postaci metryki gracza, która pokaże ich preferencje dotyczące gier planszowych, ale nie tylko. Część wytypowanych osób już otrzymała od nas pytania i czekamy na odpowiedzi.

2 comments on “Ja, geek – profile znanych planszówkowiczów

  1. BeeRee
    15 maja 2014

    Czym kierowaliście się wybierając te osobistości? bo ni ja, ni znani mi blisko geekowie listów nie otrzymali 😀

    • palladinus
      15 maja 2014

      Wszystko w swoim czasie. Z pewnością nie każdy, którego mamy na celowniku, otrzymał już od nas maila czy inną wiadomość 🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on 13 maja 2014 by in Ja, geek and tagged , , , .
